نمایندگی آیفون

آموزش تعمیرات انواع محصولات برند آیفون

نمایندگی آیفون

آموزش تعمیرات انواع محصولات برند آیفون

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی و تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

همانطور که گفته شد، یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه تعمیرات پلاتر HP نوع خرابی است که برای پلاتر به وجود آمده. پلاتر ها نسبت به پرینتر های معمولی دستگاه های پیشرفته تر و در نتیجه پیچیده تری هستند. این یعنی تنوع مشکلاتی که برای آن ها به وجود می آید نیز بیشتر است و همانطور که در درمان یک بیماری اولین و مهم ترین قدم تشخیص درست بیماری است، در تعمیر پلاتر اچ پی نیز اولین قدم تشخیص دقیق علت اصلی مشکل به وجود آمده است.

منظور از علت اصلی مشکل این است که گاهی پلاتر با مشکلات به ظاهر جزئی مواجه می شود که به نظر خرابی بزرگی نمی آیند. اما ممکن است این مشکل جزئی در واقع یکی از عوارض یک مشکل بزرگ تر باشد که در آینده می تواند خود را نشان بدهد.

به همین دلیل توصیه می شود برای تعمیر پلاتر اچ پی، سعی کنید از بهترین تعمیرکار در دسترس استفاده کنید تا مطمئن شوید که دستگاه شما به خوبی معاینه شده و اشکالات احتمالی آن شناسایی شده اند. در واقع هزینه تعمیر پلاتر HP باید اولویت دوم شما باشد چرا که پلاتر ها دستگاه های ظریف و حساسی هستند و تنها باید توسط متخصصی حرفه ای و با تجربه تعمیر شوند. در غیر این صورت، ریسک گسترش خرابی را به جان می خرید و در دراز مدت هزینه تعمیر پلاتر HP برای شما چند برابر بیشتر از حالت عادی خواهد شد.

رایج ترین کدهای خرابی که توسط پلاتر نمایش داده می شود

اولین راه برای شناسایی علت خرابی پلاتر اچ پی، رجوع به سیستم عیب یاب خود دستگاه است. پلاترهای اچ پی دارای یک سیستم هوشمند مشکل یابی هستند که برای هر یک از مشکلات ممکن برای دستگاه، یک کد اختصاصی در نظر گرفته است و به کمک این کد شما می توانید بفهمید که مشکل از کجا است. در اینجا رایج ترین کد های خرابی که توسط پلاتر نمایش داده می شوند را معرفی می کنیم:

11:11 ارور کابل عقبی دستگاه

21:10 ارور service station

86:01 ارور مربوط به مچاله شدن کاغذ یا خرابی تسمه

81:01 ارور مربوط به سنسور دستگاه

79:04 ارور مربوط به خرابی کارتریج و اختلال در مسیر عبور کاغذ به دلیل پوسیدگی تسمه یا خرابی کارتریج

https://iphone-agency.blog.ir/1400/12/15/%D8%A7%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%A8%D9%88%D8%AA-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%86-All-in-one

این ها مشکلات یا ارورهایی هستند که نسبت به بقیه مشکلات در پلاتر ها رایج تر می باشند. همانطور که در بالاتر اشاره شد با انجام مرتب سرویس های دوره ای برای نگهداری از دستگاه و افزایش عمر مفید آن، می توانید این مشکلات را به تعویق بیندازید اما بالاخره این احتمال وجود دارد که دستگاه شما دچار یکی از این مشکلات شود و نیاز به پرداخت هزینه تعمیر پلاتر اچ پی برای رفع آن داشته باشید.

  • ۰۰/۱۲/۱۵
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی